Thursday 29 March 2012

kesibukkan

salam...
ari nie aku bz sgt...sejak aku nk berhnti keje,lg byk kje aku...
pkul 8 lebh jgk aku balik td...letih sgt2...sakit kpala x hilang smpai skrg...
tp nasib la ader 2 org member aku teman n tlg aku settle kn keje..Tq emah & zati...




nie emah...aku dok depan emah...TQ emah  byk tlg nis...
nie zaty..org daerah aku jgk...sama2 merantau mncari rezeki..
pas raya nie dye nk kahwin..aku bla la kn..huhu


 senarai keje2 yg department forwading buat...byk kot...
yg penting kerjasama...semua settle !!!





nie la nama2 member seperjuangan aku
keadaan departmnt forwaring




KEPADA ENCIK MOHD NOR FIRDAUS:



MAAFKAN I EA....
xsempat nk msj n kol you ari nie..
terlampau bz sgt ari nie...
pe2 pn TQ coz sentiasa faham i..
(( i sayang u sgt2 ))

No comments:

Post a Comment